Aromātu Mārketings

Savienojiet savu brendu ar aromātu

Aromātbrendings ir kas vairāk kā patīkams aromāts Jūsu telpā. Tā ir māksla savienot Jūsu brenda identitāti, mārketinga vēstījumu, mērķauditoriju ar atbildošu aromātu, kas papildinās šo brendingu aspektus.

Atbilstošs aromāts padarīs Jūsu telpas pievilcīgākas klientiem. Tie vēlēsies izbaudīt Jūsu piedāvāto servisu un produktus un uzturēsies ilgāk. No neskaitāmiem aromātiem, Jūs varat būt droši, ka atradīsiet savu īsto aromātu Jūsu uzņēmuma tēlam.

Aromātu Mārketings

Tūlītēji rezultāti

Tūlītēji rezultāti

Priecīgāki klienti, kuri uzturas Jūsu telpās ilgāk

Rezultāti ir pieejami. Priecīgāki klienti, kuri atceras Jūsu brendu un uzturas Jūsu telpās ilgāk. Pareizs aromāts un precīza intensitāte Jūsu veikalos, radīs vēlmi Jūsu klientiem uzturēties ilgāk un atšķirs Jūs no konkurentiem.

Ekskluzīvu aromātu izsmidzināšana Jūsu telpās, var paplašināt Jūsu zīmolu identitāti , izveidot perfektu gaisotni Jūsu klientiem, darbiniekiem un viesiem , un tas ļauj diferencēt Jūsu uzņēmumu no konkurentiem.

Uzziniet vairāk par Air Aroma brendu aromātiem

Zinātne

Vairāk nekā tikai mārketinga pievilcība

Oža ir sarežģītāka nekā jebkura cita maņa. Ožas receptori ir savienoti tieši ar smadzeņu daļu , kas atbild par atmiņu un emocijām .

Oža veidot 75% no mūsu ikdienas emocijām. Tas ir tādēļ, ka deguns ir ļoti cieši savienots ar smadzeņu daļu, kura filtrē apkārtējās smaržas un atbild par mūsu emocijām un atmiņām. Šī iemesla dēļ, mēs momentāli spējam atcerēties kā smaržo goašas, tikko pļauta zāle, pavasaris un Ziemassvētki.

Aromāti spēj novērst stresu, depresiju, apātiju, kā arī tie spēj uzlabot garstāvokli, radīt patīkamas sajūtas, nomierināt un radīt vēlmi kontaktēties ar citiem cilvēkiem.

Stephen Warrenburg (IFF) Gary E. Schwartz (Yale University)

Darba telpas, kurās tiek izpūsts lavandas aromāts, pierādīja, ka darbinieki, pēc pārtraukuma, labprāt atgriezās pie sava darba.

Sakamoto, et al, 2006 Oxford Journals | Life Sciences & Medicine | Chemical Senses

Septiņdesmit pieci procentus no mūsu emocijām rada aromāti, kuri mums ir apkārt. Aiz redzes, oža ir mūsu svarīgākā maņa.

Martin Lindstrom | Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound.